Ahad, Mei 01, 2016

#SuamiIsteri

Terbitan Penerbitan Fajar Pakeer [2016]
Sem. Malaysia RM21.00
Sabah/Sarawak RM24.00

Novel Mini Eksklusif Novelis Best-Seller.

TAJUK : #SUAMIISTERI
ISBN: 978-967-365-267-9
HARGA : RM21.00 / RM24.00

#RiezmanSafieya - Hanny Esandra
Isteri Sejuta Rasa
“Sayang, abang nak dapatkan Fieya pun cukup susah dulu. Takkanlah abang senang-senang nak menduakan Fieya? Sia-sia ajelah usaha abang untuk ambik hati Fieya dulu. Sia-sia jugaklah abang tunggu Fieya untuk terima abang sebagai suami. Ini permata dan nyawa abang.”
Safieya dan Riezman hanya memandang momen indah itu sambil masing-masing berbalas senyuman.

#ZarielLiana – Ana Sofiya
Diktator Itu Kamu
“Siapa diktator?”
“Diktator itu kamu!!”
“What? Liana?”
Oh Tuhan! Apa yang aku dah buat ni? Apa yang aku dah sebut? Sungguh, aku tak berani nak tengok muka Encik Zariel dah. Kecut!

#Za’baSeri – Bikash Nur Idris

Suami Selepas Deadline
“Youlah. Jadi suami I lepas I letak deadline. Kalau you tak balik dalam sekian masa, I takkan kahwin. Kalau tak sebab Opah Chik, mungkin taklah...”

“Oh! Bila deadline you tu?”
“Sehari sebelum I jumpa you balik lepas dekat 10 tahun. Bayangkan terkejutnya I masa tu.”
“Tu pasal sambut I dengan pensel tajam?”

#KarlWafa – Shazie Kamaruzaman
Suami Terlebih Rela
“Sayang! How could you do that to me? Adeh, lemas abang!”
“Abang okey tak ni? Nak Wafa buat CPR tak?”
“Nak! Nak! Cepatlah bagi CPR. Abang tunggu ni.”
Wafa rasa nak cubit saja bibir Karl yang memuncung. Eee, bukan main lagi ya. Asal sebut CPR saja, suka bukan main!

#AbangLongDian – Rehal Nuharis
Isteri Untuk Abang Long
“Eh, tak apa. Dian boleh naik bas.”
“Berani kau lawan cakap ketua gengster ya?”
“Dian hanya takkan melawan cakap orang tua Dian dan suami Dian. Tu pun bila dah ada suami nantilah.”
“Kau tengah lamar aku ke apa sebenarnya ni?” sakat abang long.