Dian Di Hati

Cinta suci anugerah daripada Allah, terlalu indah bila dinikmati oleh insan yang luhur dan ikhlas. Cinta yang hanya boleh dipisahkan oleh maut dan ketentuan Ilahi.

Zarul telah menemui cinta suci itu. Natilia, Shatina dan Fatehah adalah cinta suci ibarat dian yang menyinari kamar hatinya. Zarul resah bernaung di bawah lembayung cinta cinta ketiga-tiga gadis itu.

Siapakah di antara mereka yang cintanya teguh bersemadi di jiwa Zarul? Siapakah pula yang menjadi pilihan keluarganya, terutama ibu Zarul?

*Berkait: Dengan Nama Cinta ~ Ketahui apa seterusnya berlaku dengan hubungan Zarul dan gadis pilihannya...


5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

zarul nie watak ngan saper ek lam dgn nma cinta tu?

Bikash Nur Idris berkata...

hehehe. kena baca untuk tahu. tapi watak zarul tak luas, diselitkan saja dalam kisah haryani-fitri.

mohamad berkata...

satu pria 3wanita.

Tanpa Nama berkata...

Salam kak bikash...nak tanya...dulu saya ada terbaca cerpen kak bikash kat dalam majalah...tapi belum habis lagi cerita tu...tiba2 terus tak ada kat dalam majalah tu...nama cerpentu saya tak ingat...tapi jalan ceritanya lebih kurang begini...nama watak saya pun lupa...cuma ingat2 lupa jalan cerita...heroin kena tangkap basah dengan heronya...lepas tu kahwin dan jatuh cinta...tiba2 lelaki tu hilangkan diri...heroin nya mengandung dan melahirkan seorang anak lelaki...sampai sini jer cerpen yang saya baca...boleh kak bikash bagitahu...tajuk cerpen ni atau dah keluar novel....tajuknya????

Salhah Suhot berkata...

Cerita asmara.