Cerita Asmara

Sebuah Novel Bersiri


10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

da lma cari this story..
x compile n publish kn as a novel ke..

Bikash Nur Idris berkata...

Tak... Tp akan diusahakan sesuatu nti. Insya-Allah...

atikah berkata...

akak..cter ni mg xda kat psrn ke???tkah tunggu2 jgk..lame mencari..hrp2 ada la smbungannya..

Bikash Nur Idris berkata...

atikah,
Buat masa skrg mmg tak ada. Tgklah nanti2 ;)

yujiashmal berkata...

a ah..sye pon pnah bace..t'cari2 jgak cite si dini...x jumpa2..eh..dini ke nme watak die..da lupa..ehe

Bikash Nur Idris berkata...

Yujiashmal,
Yup, Dini... Insya-Allah, akan diusahakan sesuatu nanti. Amin hendaknya...

Tanpa Nama berkata...

elo kak bikash..sy mmg pminat nvl u.1st dulu sambut la cintaku then ria qistina..wow!!! tbaca plak crta kat mjlh blues selamanya.cerita asmara ke tajuknya? beli mjlh tu smata2 nak baca crta tu ja..tp dah byk tinggal sbb lama dah x beli..minta kesian la.lama dh cari kat kedai ingatkan ada..*sedih* blh tak post kat blog sni??plz plz plz

mira berkata...

plz3 sambung cter 2
sy pon crk gak dlm blues slamanya. geram sgt xthu ending

= Cik Orked berkata...

salam..akak saya pn da lama cari cita ni..saya doakan jadi la hendaknya cita ni diterbitkan..saya suka sangat dgn watak ardini 2..
*btw dlu nama suka2 saya ardini..serius tak tipu ;)

Tanpa Nama berkata...

saya mmg minat gile siri ni.klu bo terbitkan la ekkk...sentiasa menunggu..